torstai 12. syyskuuta 2013

Miten suhtaudun keräilyyn ja miten läheisesti suhtautuvat?

Kaksoissolan foorumilla  on keskustelu jossa pohdittiin omaa suhtautumista oheistuote-keräilyyn ja ylipäätänsä Gingan keräämiseen.

Itse en yleensä kilpaile muiden kokoelmien kanssa, vaikka välillä mieli tekisikin.
En kerää tuotteita vain siksi koska Ginga, tai muutkin keräävät taikkapa huvikseni, vaan koska se on mulle oma harrastus ja elämäntapa.
Kerään koska se saa mun mielen paremmaksi ja usein kun mieli on matalalla, kurkistan kokoelmahyllyyni ja tulee hymy; mulla on rakas harrastus josta nautin ja josta oon saanut jopa ystäviä ja kavereita! :3

Tutut ja läheiset on sitten asia erikseen.
Vanhemmat ei enimmäkseen välitä, mitä nyt joskus kauhistelee että rahaa menee niin paljon x#-D
Sisarukset pikemminkin nauraa ja haukkuu harrastustani, kuten myös siskoni kihlattu.
Olen kuulemma 'vajaa, vammainen, autistinen, lapsellinen, nolo'...
Usein myös kuulee kuinka kerään 'muovipaskaa' < anteeksi kiroilu
En tosin välitä, koska nautin tästä niin paljon että i don't caree:3



Ystävät ei ole moksiskaan, ainoastaan yksi omistaa Hopsun kaikki suomipokkarit (jep, olen kade :c)
Jotkut ehkä välillä esittävät kiinnostustaan kunnes huomaan puhuvani Gingasta liikaakin... :D


2 kommenttia:

  1. Aika rajua haukkua keräilyharrastuksen takia vammaiseksi ja autistiseksi. Kertoo paljon ihmisen omasta järjenkäytöstä tuollainen LAPSELLINEN käytös.

    VastaaPoista
  2. No onhan nuo oheistuotteet usein todella huonolaatuisia muovileluja ja vielä rumasti maalattukin. Itse en kerää muuta kuin pokkareita, sillä niissä on se taiteilijan kädenjälki, ei teollinen massatuonanto jossa maalit heitetään sinne sun tänne ja huonosi tehdystä ja rumasta figusta vedetään yli kympin hintaa. Not for me. Ei silti ketään saisi harrastuksensa (tai minkään muunkaan) takia haukkua. Omapahan on maku kullakin :3

    VastaaPoista