tiistai 4. kesäkuuta 2013

Yoshihiron suomiräppi

Käsikirjoitus: Minä.

Kakoissolan chatissa oli taas hauskaa. Jos Yoshihiro Takahashi räppäisi suomeksi ft. Cheek

On ginga mun sarja, ei sen piirtämises päihitä mua ees halosen tarja.
Orion on nyt työn alla, mua lomalla kutsuu Salla.
Hopeanuoli karhuja murhaa, muiden mangojen lukeminen on turhaa
Jos Gingaa haluat lukea, sun ei tarvi mua pukea.
Gingaa suomeksi nyt saa, rahaa kassaan nyt paa!
Cheekki tätä gingaa nyt fiittaa, en mä Weedin animen laadusta piittaa.
Yamato suomeks nyt heti, tai kustantajia kutsuu hautapeti.
Suomalaiset gingaa rakastaa, ne hassuja juttuja pakastaa.
Japani on kova maa, joka kans rakastaa gingaa
Yeah baby, mä oon Takahashin Yoshihiro, on mun vartaloni tosi siro.


Ja


Oppa ginga style, EEEEEE SEXY MOSS! OP OP OP OP OPPAN GINGA STYLE!

Sitten arvuuteltiin miltä Takahashin vartalo näyttää, kaksi vaihtoehtoa by: minä.




Tai 





Tai kuten Weeduliskuukkeli sanoi...



2 kommenttia:

  1. Takahashi ei näytä kummaltakaan noista, se on semmonen übervahva muskelimies :---------D
    T: Weeduliskuukkeli

    VastaaPoista